Måndag morgon igen

Även i natt har jag varit ilsken, själva tusan också. Inte kul när det går ut över sömnen. 
Vecka framför mig är full av möten och utbildningar.
Idag blir det lite lugnare. Får väl syssla lite med redovisningarna innan jag drar mig ner till gymmet för att springa. Därefter ska jag på ettårssamtal med min HC. Blir spännande att se hur det går.
Imorgon är dagen D för all min frustration. Först ett förmöte innan allt smäller loss i en kaskad av pajkastning.....nej, jag bara skojar. Måste ta en lugnande tablett innan jag går på det mötet just för att undvika det. Frågan är om det hjälper. Efter mötet ska vi på middag allihop, hur nu det ska gå.
På onsdag har vi utbildning för alla våra internationellt ansvariga. Torsdag och fredag får vi besök från Geneve. Vi måste diskutera 2014 års projekt och eventuella prioriteringar. Sen är det fredag igen liksom. 
Spranggick en runda igår. Jag får nog inrikta mig på att jag blir inte bättre än så här. Har försökt få vägledning om hur jag ska gå tillväga, men det enda är nog att sluta med min betablockerare. Det går dock inte, eftersom trycket omedelbart höjs.
Ska springa på löpbandet ikväll också tänkte jag. Imorgon och på torsdag blir det inget eftersom det är  middagar ute på stan med gäster som gäller. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg