Ledig

Då har man jobbat en lång dag. Måndagar är till klockan halv sex och har haft mycket att göra. Lunchen fick intas klockan halv fyra. Hade en förhandling på ett företag i Olofström vid lunchtid. Den gick utmärkt. 
Oj, vad jag sovit dåligt inatt. Har ju sovit i dubbelsängen eftersom dottern är hemma. Kunde bara inte somna igår. Och när jag väl gjorde det så vaknade jag sjuhundratrettioen gånger. Gick upp en halvtimme innan jag behövde. Nu är jag trött.
Är nu ledig tills nästa måndag. Skönt. På onsdag morgon åker vi till Dublin i några dagar. Ska bli trevligt. Blir väl en afternoon tea  på nåt hotell. Har hittat en som serverar glutenfritt. 
Lite shopping blir det nog också

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen