Väntar på transporten

Usch, känner mig allt annat än bra. Hostade som sjutton igår, men det är bättre idag även om det är kvar. Fick dessutom feberkänning och funderar på vad i helvete det kan va. Känner mig inte förkyld....
Var och shoppade idag. En fruktansvärd ansträngning. Illamående och en puls på hur hög som helst. Blev skitnödig när jag gick till shoppingcentret också. Som tur är så ligger det nära och det vimlar av toaletter där. Rena är dom också.

Köpte vad jag skulle sen gick jag tillbaka.

Väska till dottern

Konjak till gubben

Chili till halva familjen

Hotellet tyckte jag skulle behöva lite champagne när jag kom tillbaka. Det skulle bli lite lättare att packa då. Det vet jag inte om det var men gott var det.


Kommentarer

  1. Alltså du får ju stanna hemma, du blir ju alltid sjuk när du reser... krya på dej

    SvaraRadera
  2. Känner mig ok nu, bortsett från hostan då.
    Panikångest??

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen