Tandläkaren

Fortfarande inte klar med tanden jag började rotfylla i september. Ni minns, när jag skulle till Turkiet och det olidliga värken jag hade.
Först var det problem med ögonen och då fick de inte rota i tanden. Sen var det lungorna.
Men, idag har jag varit där och nu rensade de det sista i kanalerna. När det nästan var klart så brast tanden. Ända nere vi tandköttet. Hur okul som helst. Nu vet de inte vad de ska göra. De vill helst inte sätta en krona på ed rotfylla tand. Kanske de kan bygga upp något runt ett stift.
Ja, nästa besök blir i slutet av februari. 
Likadant blir demed röntgen. Pratade med dom idag. Ska dricka en massa kontrastvätska också. Örk.

Varit och tränat idag. Skönt. Fick nog lite lättare.

Sicket skitväder. Hatar att köra bil i eländet. Alla kör om mig, även stora jävla långtradare. Snömodd. Sladdrigt och Gud vet vad som gömmer sig på vägbanan.
Alla säger att jag inte ska va orolig. Har en av världens säkraste bilar, om inte den säkraste.
Fyrhjulsdrift. Antispinning. Antisladd (kanske samma sak??) och automat. Då går deinte att motorbromsa för fort. 

Idag när jag gick och handlade på lunch såg jag att jag hade en tumvante och en fingervante på mig. Vad är det med mig med olika. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen