Tannafan och flört

Jamen Jesus. På flyget från Istanbul till Johannesburg tror jag minsann att det var en som flörtade med mig. Sa en massa komplimanger och var allmänt flirtig. Efter att vi pratat en bra stund....han satt inte bredvid mig, vi inledde konversationen när jag skulle gå på toa och byta om till pyjamas, så konstaterade vi att vi var båda från Sverige. Han hade bara ett problem, han trodde han var Guds gåva till kvinnorna. Det var han inte. Sen satt han och bålstirrade på han som satt bredvid mig.....han ville byta plats med honom. Det ville inte jag. Jag skulle sova sa jag, vilket var sant eftersom klockan var 01:20. Fick in nån apertizer så jag och stolsgrannen började prata lite, då fick stackars Gabriel, som han hette, onda ögat. Han var från Österrike. Nåväl vi pratade inte så länge. John blund ville komma till mig.

Blev kass i magen på planet. Inget kul. En bön och massor av stopptabletter fixade det. 

Kom till hotellet och skulle borsta tänderna....kände att jag bitit av en plomb....när fan hände det?

Nu ska Biggan äta en middag. Sulten.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen