Äntligen fredag

Jag förstår det inte, men veckan har varit lång. Mycket att göra brukar betyda att tiden också går oroväckande fort. Kan det bero på att jag sovit dåligt? Förmodligen. Det kan också bero på att jag vill att det ska bli påsk så att jag får träffa lilla My. Ja, även resten av familjen naturligtvis, men jag förmodar att dom ser ungefär likadana ut som när jag såg dom senast. Kanske inte Frida förståss. Magen är väl lite större. Men, förlåt, det är nog Mysan jag längtar till allra mest.
Påsken ska dessutom bjuda på underbart väder. Det betyder korvgrillning på berget. Årets första. Härligt.
Sitter i loungen på Stockholms central. Har precis haft ett möte på ett hotell för att diskutera välkomstmiddagen för våra internationella gäster under kongressen. Menyn vi bokade verkade helt fantastisk och därmed är jag fullständigt dum i huvudet. Jag borde naturligtvis beställa mat som jag inte gillar, eftersom jag förmodligen skulle äta lite mindre.
Möter var, hur som helst, effektivt och därför blir det en stund här innan tåget går hemåt till Blekinge.
Imorgon blir det ut att leta födelsedagspresenter. Vet vad jag ska köpa, men inte var. Ska dessutom försöka hitta en klänning eller nåt, men förmodar att jag, nästa gång jag skriver, meddelar att jag inte hittade nåt.
Forza Maif

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen