Äntligen tisdag - eller nåt

Dagen är snart till ända och då är det dags att ge sig hemåt. Middagen lär idag bestå av två kokta ägg samt några valnötter och Yoghurt blandat med lite proteinpulver. Ja, inte bara lär bli, det blir så. Det är ju jag som får laga till denna läckra måltid.
Igår, när jag var och handlade mina råvaror på Konsum på Kungsholmen (låter kaka på kaka det här), så uppenbarade sig en kändis framför mig i kön. Han ursäktade sig, gick och hämtade något och kom tillbaka, med en urskuldande blick och log. Mot mig. Ja, det var väl för att jag råkade stå där, men ändå. För ett snabbt ögonblick önskade man att man var 20 år yngre, man och gay....Det var Andreas Lunstedt. Oj, vad snygg han är, nästan lika snygg som min man.
Sprungit? Japp, idag igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen