Nu är jag en dålig människa igen.

Glömde ju att skriva att det var min mans födelsedag igår och att jag önskade honom allt gott och grattis. Visst ringde jag, två gånger till och med, men ändå. Det borde ju stå på bloggens som en av de viktigaste saker som hände igår.
Idag har det allt varit lite lugnare på jobbet. Har klarat av det mesta som jag förutsatt mig. Det är klart, visst är det en hel del som ligger och skvalpar, men tror ändå att jag hinner med innan det ska vara gjort så att säga.
Nu hade jag tänkt att gå ut en runda på stan innan skorna vänder hemåt. Behöver ha lite nya kläder, tröjor och blusar o så. Vi får väl se vad jag hittar.
Idag blir det ingen löpning utan det får räcka med att gå till och från jobbet. Det är väl inte så illa pinkat det heller. Men det är klart, handlar jag mycket kläder så blir det bussen hem.
Svinkallt i Stockholm idag. Men imorgon ska det bli bättre. Fan trot.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen