April, april...

Än har jag inte blivit lurad. Tror jag i alla fall. Kanske SJ lurar mig just nu. Vi är i tid. Men det betyder inte att vi är där hela vägen. Idag har jag sällskap av en kändis. Samma som sist. Mimmi i fjällen. Funderar på om hon har ett jobb nere i Skåne nånstans.... eller nåt annat i Skåne?
Ja, blev det nån extra promenad igår? Ja..näe, det blev det inte. Denna gång skyller jag på skitvädret. Det började snöa. Kanske inte precis när jag tänkt ta promenaden men lite senare, eller ganska mycket senare. Sådär kring halv elva. men i alla fall. Börjar också fundera på vem som fan stulit min motivation. För det måste vara nån, i den mån jag haft den. Jotack, det går hyfsat bra med maten. Jag blir inte fetare men å andra sidan blir jag heller inte smalare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen