Ner i källaren

Ja, om en stund ska jag ner i källaren och spring/gå en stund. Satsar på att det blir ungefär likadant idag. Läste förresten, eller hörde att man ska sova så mycket bättre om man rör på sig. Om sömnen blir som i natt så ska jag snart lägga av. Somnade sent, sent och sov sen som i ett tillstånd av att inte kunna röra sig men ändå vara vaken. Otäckt. Ur detta "vaknade" jag sen vid två-tiden. Hjärtat klappade och jag var livrädd. Hade naturligtvis haft en mardröm. Jag drömde att jag befann mig i ett hus och någon fanns utanför och försökte komma åt mig, skjuta mig och allt möjligt. Det enda jag kunde göra var att släcka alla lampor i hela huset men hur mycket jag än sprang runt och släckte så tändes alla lampor igen. Det är inte första gången jag drömmer nåt sånt här. Det är bara ett par månader sen sist. Hur som helst så fick jag gå upp och tända på toaletten och lämna dörren på glänt. Till slut somnade jag.
Nej, nu bär det neråt. Take it easy out there.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen