Löpningens tecken

Helgen har på ett eller annat sätt gått i löpningens tecken. I lördags var vi i Kristianstad och köpte skor.Sanna handlade dessutom en skitsnygg träningsoverall. Jag var på Runners shop och inhandlade ett par skor som ska passa för mig löpstil.
Igår, i det fantastiskt vackra vädret, var Sanna och jag ute och promenerade och sprang om vartannat. Denna vecka gäller det att göra det lite tuffare. Inte mycket, men lite i alla fall. Har försökt att hitta ett program och jag tror att jag är inne på rätt linje. Lite spring och lite gång och varva det med.
Nu är jag i alla fall på väg upp till Stockholm igen. Egentligen skulle jag vara i Cherepovets i Ryssland denna vecka men är superglad att det blev uppskjutet. Jag vet inte hur jag skulle ha hunnit med allt annars.
Varför gör inte Maif mål. De har spelat två matcher nu och har varit bättre än de lag de mött. ändå har de förlorat. Nu är det nog. På lördag vinner vi mot KFF. Det är klart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen