Det tar sig sa polisen sprang runt i hallen

Det har blivit lite svårare på utbildningen nu. Gör uppenbarligen en del misstag som gäller ....ing. Säger ibland work together with....när det ska vara working tog.....
Såna där småsaker som jag retar mig på att jag inte kan. Ordföljden är ibland också lite swenglish. 

Nu har jag sprungit två gånger här på hotellet. Idag höll jag på i 40 minuter och hade lite lutning på bandet också de sista tio minuterna. Tungt, men skönt efteråt.

Har ni ungar som säger dom ska åka till Malta för att plugga engelska? Säg för Guds skull nej. Här är party hela nätterna. Imorse när jag gick till skolan så var det fortfarande öppet/alternativt öppnat väldigt tidigt, på en del barer. Jodå, nog satt en och annan där och drack en bira.

Sicken soppa i Sverige. Orkar inte ens kommentera det, men jag grät när Stefan meddela att det skulle utlysas nyval.

På hotellet  juldekoreras det för fullt. I måndags var det ett gäng bagare här och gjorde en dekoration. Ett stort berg med en massa hus, människor, tåg, träd ja name it.
Det tog dom ett par dagar men nu är de klara. 

Lägger in bilderna sen eftersom jag inte har dom tillgängliga i paddan.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg