Oj

Tiden går verkligen snabbt. 
Länge sen jag bloggade sist och nu är minsann julen snart över. Är trött. Det känns som om jag den senaste veckan sovit alldeles för lite. Vaknar alltemellan fyra och sex och ibland kan jag somna om men ofta inte. Att jag sen sover hyfsat dåligt när jag väl sover är väl heller inte så lysande. 
Julen har gått i traditionens tecken. Hemlagad mat i massor. Tyvärr. Har därför ätit alldeles för mycket. Har dock tränat lite, i söndags, lillejul och idag så gick vi en PW. Ska ge mig ut på lördag också tänker jag. Det behövs om man inte ska öka alltför mycket i vikt.

Tomten kom som vanligt. Nea blev exalterad och till sig. My anade nog att tomten var en hon kände.

Idag har vi varit och grillat korv vid stranden. Ljuvligt skönt även om det var lite kallt. 

Klockan är nu halv nio. Jag är supertrött och gör nog snart slag i saken och går och knyter mig. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg