Fantastiskt

Idag har jag faktiskt varit på årets andra julbord. Långholmens värdshus. Så himla bra mat. Allt hemlagat från grunden. Dessutom var det uppmärkt på ett alldeles utmärkt sätt, precis som på Salzburger Hof. 
Åt jag mycket? Ja. Åt jag för mycket? Nej. Känner mig mätt och nöjd. 

Imorgon blir det ett besök hos min "shrink" igen. Behöver prata av mig. Känns bra såhär inför julen. Framförallt efter allt det där med jobbansökan och så. Trodde mitt hjärta skulle stanna idag. Det reagerar inte som andras hjärtan tror jag. Mitt stannar upp och startar lite lätt igen. Ofta. Har varit sådär några dagar nu och pulsen är redan låg. Räknade i söndags och kom upp i hela 50 slag per minut i vila. Det får inte bli lägre nu! Vill inte krångla med min medicin. 

Ska träna imorgon. Skönt. 

Förresten, jag fick en julklapp av min hyresvärdinna! Snällt! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg