Funderar vad min dåliga mage beror på

Ja, det skulle ju kunna vara precis vad som helst. Har varit till o  från kass sen nån vecka och jag har inte ätit något med gluten. Har däremot ätit/druckit laktosprodukter och det skulle kunna vara anledningen till upprördheten, spändmage och lite flytande på det. Nu blir det laktosfritt för hela slanten igen.
Var tvungen att ställa in tandläkaren idag eftersom det var så illa. Har dock sprungit ikväll och det gick lite trögt. Var liksom tömd på det mesta. Vattenbrist också. Men, vilket trevligt gym. Absolut att jag ska köpa kort där om det blir så att jag kommer hem. 

Är nu trött efter en god middag bestående av gammal oxfilé (- 30%), rödvinssky och klyftpotatis. 

Imorgon blir det vila. Jag ska verkligen försöka sova länge. Pula lite, ja, städerska kommer inte förrän vecka tre. Det hinner bli lite skitigt i hörnen. Guben och dottern åker till Kristianstad. De ska handla lite träningskläder. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg