Vem vann?

Även om alla vill vinna och ger järnet för det så vill vi liksom inte vinna priset. En förfärligt ful pokal som är inköpt på en loppis nånstans för trettioåtta år sen...
Vi delade upp oss två och två och jag fick äran att spela med Bengan. Vi kom på en mycket hedrande andraplats. Gubben och Cinna vann på knappa 700 dollares. Vi spelade När&Fjärran. 
Sent blev det och trevligt hade vi.

Imorgon ska jag träna med lilla lillasyster och på onsdag med lillasyster. Skönt. Behöver det känner jag.

Ett besök hos tandläkaren blir det också. Hoppas på noll hål. 
Hoppas också på att jag ska slippa springa en massa. Har varit kass och uppkörd i magen ett par tre dagar. Det tar tio sekunder från att jag känner första signal till jag behöver dass. Inget kul kan jag säga. Kan se mig själv lämna tandläkarstolen i all hast men munnen full av verktyg....fast nu är det ju bara en undersökning. 

Drömde inatt att de ringde från jobbet jag sökt och undrade hur det var att jobba på Länsförsäkringar......ja, jag kan ju undra om det är ett tecken. På vad vet i tusan i så fall. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg