Irriterad

Ja, jag förstår att ni i alla fall är några som läser min blogg, och för en del av er är det nytt, för ett par inte. Jag har sökt nytt jobb och jag har varit på anställningsintervju. Hade inte tänkt säga något förrän jag får veta om jag får det eller inte. Men nu när halva TitanX verkar veta så kan det så kvitta. Fackklubbens ordförande hade berättat för nån som berättade för nån som frågade gubben. Gubben sa att jag inte hade gjort det så lite kalla fötter blev det allt där. Tycker att det är så dålig stil. 
Nu had jag berättat för gubben, men tänk om jag inte gjort det? Det får bara inte gå till så här. 
Man kan undra hur det står till om man inte kan hålla en sån här sekretess, hur håller man annat inom en sluten krets då? 
Jag har mejlat personen ifråga och sagt att jag inte tycker att det här var så bra. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg