Sista veckan innan jul

Så skönt. Fem dagar i Stockholm innan jag firar jul. Ska vara ledig länge, ända tills den 7 januari.
Igår var det shopping för hela slanten. Ett par julklappar och en present till bästa svärsonen och naturligtvis en present till mig själv. Den behövde de inte slå in. Jag köpte mjukisbyxor och munkjacka a la Bondelid. Supersnygg och varm o go.kan användas nu och sen typ.

Som ni vet så har jag haft svårt att lägga upp bilder. Skälet har varit att jag uppdaterade paddan men inte telefonen och det har därför inte synkat med varandra. Nu är det gjort och alla bilder finns nu på två ställen.

Här kommer då lite bilder

Hotellet på Malta. De har nu byggt upp berget och ska börja dekorera med byggnader och annat. 

Klart och allt ätbart. 

Närbild av det fantastiska arbetet

En styck champagen och ett styck glas beställt av svärson till svärmor 😂😂

Malning till leverkorv på gång

Färdig! 31 stycken blev det.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg