Äntligen på väg

Ja, nu sitter jag här på tåget igen. Äntligen. Även om det egentligen verkar som om det var i går som jag åkte tåg.
Nu ska det hinnas med mycket innan jag tar lite ledigt igen. På lördag bär det iväg till vårt älskade Turkiet. Ska bli helt underbart med lite slapp och ledighet. Väderprognosen ser mer än lovande ut.
Det ska pendla mellan 26 och 30 grader. Lite kyligt på natten, men då ska vi ju sova. 

Måste köpa nya byssa. Frida sa att jag hade häng i assen. Vem vill ha det? 
När jag ska hinna med det är en anna fråga. 

Imorgon har jag hälsouppföljning. Ska bli spännande ur flera synvinklar. Hur mycket mindre muskler har jag? Hur väger jag? Har jag mycket vatten i kroppen? Det kan jag inte ha, för allt det som hamnade i dassastolen var flera liter, rent av hundratrettionen liter. Ja, så egentligen finns jag inte. 

Nej, nu får jag jobba lite till. Klockan är bara sju så ännu har jag några timmar slå ihjäl med en massa mejl eller nåt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg