Vad säger man - semester och allmänna plågor

Hade tur på flyget ner. Det var några rader bakom oss som var lediga. Där satte vi oss med ett tomt säte emellan. Toppen. Verkade heller inte lika trångt, men kan vara inbillning.
Vädret här i turklandet är helt underbart. Trodde att det skulle vara kyligt på kvällarna, men icke. Det går utmärkt att sitta ute tills sängdags. Som vanligt, nästan, så blev vi uppgraderade till en juniorsvit. Det är hur bra som helst.
Hur mår jag då? Lite si och så ska jag väl säga. Är mest yr och snurrig tycker jag. Jaha, tänker ni, det är väl inte så konstigt pga alkoholen. Då kan jag berätta att det gör ingen som helst skillnad. 
Maten då? Jodå, den går ner. Lite för mycket dock. Drickat då? Jodå, den går ner. Lite för mycket dock. Men, det får jag ta itu med när jag kommer hem. Försöker dock låta bli kolhydrater, framförallt på kvällen. Efterrätter och godsaker är fortfarande no no. 
Nu ska jag ta mig en tupplur innan vi går ut och äter. Ikväll går vi på den internationella. Imorgon blir det fiskrestaurangen och på onsdag den turkiska. Sen får vi se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg