Behövde inte bli arg

Åkte till möbelaffären med ena dynan under armen. 
De var så bra och ansåg precis som jag att så ska det inte vara. Jag ska ta några fler bilder och skicka dom sen kommer de att ta kontakt med leverantören. Troligen kommer vi att få nya överdrag till sittdynorna. Det syns ingenting på ryggarna eller någon annanstans.
Annars har jag inget gjort. Sovit länge, som vanligt. Inhandlat champagne till imorgon. Äkta sån. Inget utom det bästa är gott nog för att fira mammas födelsedag.
Har passat på att bry mig lite mer om mitt ansikte. Gjort lite ansiktsmasker och smöret in och peelat lite extra under dessa två veckor som jag varit hemma.
Har faktiskt jobbat lite också de senaste dagarna. Svårt att låta bli.
Vi ska/skulle ha en stor konferens i Nairobi i början av november. Vi blir nog tvungna att flytta på den. Johannesburg ligger närmast till. Trist. Har bokat biljetter och sånt så det innebär en massa merarbete, men måste ha förståelse för att det är många deltagare som tvekar eller rent av inte får för sina företag. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg