Skön helg

Verkligen. Har inte gjort många klutar. Njutit av ledigheten och att Sanna har varit hemma. 
I fredags fyllde hon år. Vi hade ett litet kalas. Trevligt.
I lördags var vi som vanligt i stan för lite shopping och fika. Köpte ett par fina stövlar. Provade stövletter men ack som det såg ut. Skaften över smalbenet/ankeln fladdrade. Såg ut som ett par pinnar. Förfärligt. Men, jag hittade ju mina fina svarta stövlar. Hoppas nu bara att inte mina huxus fluxus ska stimuleras, men de kändes breda nog. 
Idag har jag packat. Åker till Namibia imorgon om allt går vägen. Det har j lovats både monsterstormar och extremväder över England och södra Sverige. Vet inte hur flygen kommer att påverkas. Tids nog får jag väl veta.
Ikväll blir det bouppteckning. Det verkar inte alltför krångligt. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg