Trevligt samtal.

Idag var jag på rehabsamtal. Riktigt trevligt faktiskt. 
Remiss till psykolog/terapeut för lite analys och samtal om läget. Har aldrig gått på nåt sånt innan och jag har bara en bild av hur det kan vara. Har sett på tv att man lägger sig skönt tillrätta i en säg och berättar om sitt liv. Sen bör man glad. Tycker faktiskt att det ska bli riktigt spännande och skönt. 
Dessutom har jag fått order om att jobba mindre. Inte vara uppkopplad hela tiden. Jobba hemifrån mer. Schemalägga det i några månader. 
Doktorn vill dessutom kontrollera så att det inte är något fysiskt fel på mig. Hjärnblödning? Annat yrsel?
Känns också ganska tryggt.

Dessutom ska mitt boende diskuteras eftersom det hela tiden är ett orosmoment. Hoppas verkligen att det löser sig på den fronten också.

Som det kan gå. Sprang ju i går och fick ont i knät. Gjorde ont när jag gick hem. Gjorde ont i morse när jag gick till jobbet. Gjorde ont idag på väg hem. Passade på att fråga doktorn under samtalet idag och han undersökte mitt knä. Löparknä. Inflammation i ledbandet. Vila. Skit.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg