De gick snabbt

Nu är skallen röntgad. Hoppas de hittar en hjärna där inne nånstans. 
Fick remissen i handen kl 13 och halv två var jag tillbaka på jobbet. Fantastiskt. 
Har haft en skitdröm inatt. Jag trodde inte att jag hade lagt nån vikt vid det här, men det hade jag. Omedvetet. 
Drömde att jag var i Göteborg och skulle åka till mina nära. Hade dock svårt att hitta med rätt bussar och tåg. Trött som in i vassen. Människorna tisslade och tasslade runt omkring mig. Till slut är det en som säger högt och tydligt. - Det syns verkligen på dig hur sjuk du är. Du är vit i ansiktet och vi förstår att du bara har tre månader kvar att leva. - Det där med hjärntumör är verkligen inte roligt. 
Vaknade av att jag var genomsvettig. 
Nå, nu är det bara att vänta och se. Men, som sagt, jag tror verkligen inte att det är nåt. Skönt att få svart på vitt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg