Bandet

Äntligen har jag fått mitt UP Jawboneband. Lyckades hitta det via CDON.com. La det på bevakning och i fredags kunde jag hämta det på posten.
Har nog fortfarande enhet del att lära om det, men så är lång funkar det mycket bra.
Har lagt in 8000 steg om dan och den rapporterar hur mycket jag gått. Den kollar hur jag sover. Resultat.
Natt ett, 1,38 timmar och ytterst lite djupsömn. Det kan stämma även om jag tycker att det är lite. Fick sova igår på dagen och tyade inte med att springa.
Natt två, 9,1 timme. 4,54 av dessa i djupsömn. Sov med andra ord 112 procent av mitt mål. Jag somnade efter 19 minuter och vaknade två gånger. Har varit hur pigg som helst. Sprang därför ytterligare en minut snabbare på min runda idag.
Idag har jag gått 7997 steg och det är 99 procent av mitt mål. Det ser bra ut kan jag säga.
Igår la jag in lite mat men det måste jag lära mig mer om.

Hamburgare med massa sallad och tomat, ett ägg och bacon. Det blev det till middag idag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen