Snabbvända till Stockholm

Upp igår och söderut imorgon bitti. Ja ibland blir det så.
Idag har jag tränat cirkelträning inklusive styrka. Inte lika jobbigt men ska tydligt ge ganska mycket enligt min HC. Passade också på att väga mig. Kan säga att det går ganska sakta nu. Sex hekto på två veckor. Trots en himla massa spring men också, i ärlighetens namn, en himla massa bubbel. Nu återstår det 1,9 kilo.
Plus med nya livsstilen: mycket smalare, plockat bort lite medicin, starkare, snyggare, piggare, sover bättre, komplimanger.
Minus med den nya livsstilen: måste planera mer, inte bubbel så ofta som jag vill, inget bröd, ett himla asande av alla träningskläder, rynkigare, dyrare med alla nya kläder.
Plus med den gamla livsstilen: orynkigare, bubbel så ofta jag ville, inget planerande, inga nya dyra kläder.
Minus med den gamla livsstilen: tröttare, tjock, mer mediciner, sov dåligt, inga komplimanger, halsbränna, uppsvälld.
Ja, för mig är valet lätt när man ser ovanstående.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen