Lugna dagar

Mycket arbete naturligtvis och med möte tillsammans med våra kollegor från Geneve. Många intressanta diskussioner om vad vi vill göra från 2014 och tre år framåt. 
Det blev inget löp igår eftersom jag helt enkelt inte hann. Vi slutade hyfsat sent och vi skulle iväg till Gondolen på middag. Däremellan så hann jag i alla fall att shoppa. Jag sparade 5600 spänn. Gick först till Ströms, en lite dyrare märkesaffär som bland annat saluför Burberry. Stod länge och kollade på en trenchcoat till det facila priset av 6199:-. Tyvärr kunde jag inte prova den eftersom de var fastlåsta med kedja. Kollade och kollade, men ingen expedit kom fram. Då bestämde jag mig för att ge dom ett par tre minuter och skulle det inte komma fram någon så skulle jag skita i det. Ingen kom. Jag gick därifrån och sa till den ena expediten på vägen ut -Synd att ni inte vill sälja. Nu gick ni miste om en kund som kunde tänka sig att lägga tiotusen på en jacka. Jo, de hade en sådan också. Hon stammade och undrade hur de kunde hjälpa mig. För sent, sa jag och gick därifrån med högburet huvud. 
Från där till Dea och hittade en annan trenchcoat som hade kostat 999 men var nedsatt till 599:-. Alltså, jag sparade 5600:-. Kan undra vad jag ska köpa för dom nu ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen