Underbara dag

Trots att jag är lite stum i benen så känner jag mig härligt spänstig. Vaknade efter en mycket god natts sömn och kände mig liksom lite lyckligare än vanligt. Har ingen som helt aning om varför.
Som vanligt blev det en tur till Sölvesborg och favoritcaféet. Kaffe och en Itrimbar. Nej, jag tröttnar inte på dom. Supergoda. Verkligen.
Idag har jag kämpat mot suget. Hela tiden. Har lyckats klara det någorlunda. En liten bit grillad kyckling och ett par skivor rökt skinka har det dock blivit när suget har varit som värst. Kan det bero på att jag springer och att kroppen därmed kräver mer energi?

Middagen bestod av grillad fläskfilé, ratatouille med chili, stekta champinjoner och vitlökssmör. Gott, nyttigt och mättande. Nu undrar jag bara när maken ska börja klaga över att han aldrig får några kolhydrater. Å andra sidan så äter han väl det hela veckan.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen