Ingen träning idag.

Det ångrar jag just u eftersom jag då måste ut imorgon. Men det får gå.

Idag har jag varit i stan och handlat tre täcken. Det framkom ju att svärsonen har frusit i sju år. Det räcker tycker vi nu.

Sen har jag fyndat. Köpt YSL-läppstift. Parfymeriet i Sbg ska sluta sälja det märket och det är det enda jag använder när det kommer till läppstift. Halva priset på hela det sortimentet nu. Köpte tre stycken för 510 spänn. Fick två provläppstift på köpet. De var helt oanvända. Jag fick alltså fem stycken för strax över femhundringen. Normalt skulle de kostat över sjuttonhundra. Tjoho.

Ikväll har vi haft kokt torsk med vitvinssås kryddad med dragon, färsk sparris. Gudars skymning så gott det var. Nyttigt med minsann.

Njöt av ett gott glas konjak också. Länge.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen