Jobba hemifrån

Två dagar nu har jag haft Allekåsa som arbetsplats. Helt underbart och man får ganska mycket gjort.
Igår var jag och besökte min gamla arbetsplats. Så roligt att träffa gamla kompisar. En del är det ganska länge sen jag träffade och då är det speciellt roligt naturligtvis.
I eftermiddag tog jag en liten paus i jobbet och åkte in till stan för att ta en fika. Där träffade jag Anita. En gammal kamrat som jag heller inte sett på väldigt länge. Vi tog en fika tillsammans och hade hur mycket som helst att prata om.
Ikväll har jag sprungit igen. 4,8 kilometer och sprang två minuter snabbare än i onsdags. Det säger inte så mycket. Springer sakta och går emellanåt. Kilometertiden låg på sju. Jaja, jag vet, det är inte bra för de flesta. För mig är det just nu himla bra. Stolt över mig själv. Nästa spring blir på måndag. I Stockholm. Åker upp redan på söndag.
Ikväll har vi grillat. Gott och nyttigt. Kyckling, Murrikkade grönsaker och blomkålsgratäng. Mumma!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen