Aj som

Ja, det kan man säga. Efter alla ship, shins, dips, armhävningar eller vad det nu var så är musklerna ur form. De finns inte om de än känns. Svårigheter att öppna en dörr, lyfta saker och allt som måste göras med hjälp av armarna. Benen då, inte speciellt ont, lite kanske men inget som jag inte står ut med.

Idag gick jag ner till en affär och cafe som heter "Systrarna Voltaire" eftersom jag hört att dom har glutenfria barer. Jodå, ganska små men dyra och väldigt goda. Jag köpte två för att testa. Den jag har ätit ikväll innehöll bland annat cashewnötter. Alla ingredienser är naturliga. Inga konstiga tillsatser. Rekommenderas varmt.

Ujamej, vad jag har sovit dåligt inatt. Är supertrött nu och det blir tidigt sänggång. Imorgon åker jag hem. Fredag kväll ska jag klippa mig. Äntligen. Det behövs.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg