Förhandlingar

Räntan har ju gått ner ner, det har väl inte undgått någon. 
Tog kontakt med Sparbanken och undrade hur det blir med sänkningen. Fick ett otillfredsställande svar så jag vände mig till två banker till. Har pratat med en av dom som kunde erbjuda 0,25% bättre ränta. Märkligt. Vi har har varit trogna kunder åt SB i princip hela livet. Mejlade dom igen och nu är det minsann lite andra ord i skällan. De ska återkomma till mig nästa vecka!

Passade på att gå in på Schack Matt. Väldigt fin service. Köpte en kjol, strl 36!?!, två blusar och ett linne. Snyggt. Svart. Svart. Svart. Svart.

Nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kommer iväg för klippning. Kvart i fem hos Jenny. I Hällevik. 

Var inne och handlade fasanbröst i den nya gårdsbutiken idag. Det blir det till middag imorgon. Har dock ingen aning om hur jag ska göra med det, servera till det....får väl börja leta på internet 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg