Lördag och på väg hem

Idag är det riktigt varmt i Montevideo. Det ligger nog kring trettiostrecket.
Hur som helst, sitter på flygplatsen och väntar på avgång till Sverige via Madrid. Tråkigt med fem timmars väntan där, men det är ju liten risk att jag missar anslutningen.

Jo, det blev lite spring på löpbandet igår. Det gick faktiskt riktigt bra. Dog inte nån gång. Sen gick jag till rummet och åt eh chokladkaka och en påse chips. Hur fan gick det till? Nå, det fick bli min lunch och middag allt i ett på nåt sätt. Kalorimässigt så gick det väl på ett ut. Lider inte så himla mycket utav det eftersom mina byxor börjar hänga i assen och det ska de inte göra. Har nog tappat ett par tre kilo de senaste par veckorna. 

Är hemma på måndag och åker till Sthlm tisdag sen eftermiddag. Har möte med min terapeut på onsdag morgon. Länge sen nu, men det ska bli bra.

Lite bilder

Från den trevliga grillaftonen med vänner från Uruguay 

Dito

Från hamnen. En stor saluhall som är omgjord och där massor av restauranger finns. Alla med sin egna  inomhusgrill för köttet. 

Min tolkning guide

Hänglås i massor för kärlek.

Dessa grillar finns i alla restauranger. Överallt i hela stan luktar det rök. Det tro fan det








Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg