Inte roligt längre

Jag har under hela tiden här nere varit taskig i magen. Illamående och spring på toa. Har varit med på middagar och utbildningen, men har mått skit. Det är inte roligt längre. Imorse vaknade jag, igen, med ett jävla illamående. Åt frukost, om än lite. Traskade iväg till utbildningen  och blev faktiskt lite bättre. När det var slut för dagen så tog min tolk/guide mig till hamnen för att käka. Som vanligt blev det en biff, men fem minuter efter måltiden så började det köra i magen som en hel matberedare försökte göra bröd. Vi hade tänkt att ta en liten sightseeing i stan efter lunchen. Glöm det. Raka vägen till hotellet. Hann precis upp till rummet. Här sitter jag nu. Ibland sitter jag där (pekar mot toaletten) och tycker mest synd om mig själv. Jag är så jävla trött på det här och börjar på allvar undra vad i helvete det kan va? 
Det är ingen lös mage, här är det vattenkaskader. Som att öppna en vattenkran där vattnet varit avstängt en stund. Har inte ont. Utan jag kan mitt i en menig bara känna, fan, når jag inte en toalett inom tre sekunder så får jag leta nya trosor. 
Måste nog gå till doktorn nån gång hyfsat snart. Gud vet när jag ska hinna!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg