Lugna söndag

En skön dag igår. Läste en bok som jag lånat på Elib. Väldigt bra faktiskt. Vet inte när jag sträckläst så sist. Jo, förresten, jag gjorde ett litet uppehåll för att ut och springa. Det gick väl bra, eller så bra det kan gå. 
Lutfisk stod på menyn och det är ju så gott. 
Som vanligt så har jag sovit urkass inatt. Alltid så mellan söndag och måndag. Vaknade första gången vid strax efter ett, kollade klockan och blev glad att jag hade några timmar till att sova. Sen har jag hållet på så minst två ggr i timmen. Suck.
Ska träna ikväll på itrim tänkte jag. Det är länge sen jag var där. 
Vårt gym på jobbet skulle vara färdigrenoverat i slutet av september, det är det inte. Till jul är budet just nu. Tror att det är bassängen som ställt till det. Den hade en läcka och det måste väl torka ut ordentligt kan tänka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg