Fina Uruguay

Glatt överraskad. Lite som att komma till Spanien förr i tiden. 
Flygplatsen verkar helt nybyggd. Vägen till hotellet var vansinnigt vacker. Jag tog kort från bilen men chauffören körde upp på en kulle så att jag kunde få ta finare bilder. Snällt. Han kunde ingen engelska och jag ingen spanska, men det gick bra ändå.

Igårkväll var jag och en kollega från Finland och käkade. Snacka om kött. Bästa köttet i världen finns här enligt en del. Jag är beredd att hålla med.

Idag tränade jag innan frukost. Blev svett innan jag hann börja. Supervarmt i lokalen. Ingen AC. Dessutom en uppvärmd pool i samma rum...

Här stannade vi

Fin vy

Förrätt för två. Räkor i vitlökssås

Okay, jag var hungrig så jag glömde fota. Gott. Oxfile. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg