Laddar

Sätter i soffan och försöker ladda batterierna för lite "maskinhelvetesträning" 
Har sovit som en sten i natt och jag vet inte när jag gjorde det sist. 
Packning står också på schemat idag. Åker till Nässjö ikväll. Ska hålla i en utbildning imorgon och lite pirrigt är det allt. Man vet ju inte vilka som kommer och jag är ju mest van vid att hålla korta informationer på max nån timme, nu har jag en hel förmiddag. Nå, det blir en måndag eftermiddag också och då är allt över, oavsett hur det har gått.
Var i stan igår och myste. Fikade med syster och sen blev det lite shopping. Köpte kalasbyxor, tack vare syster, samt en ögonskugga. Bokade dessutom en ansiktsbehandling till den 22 december.
Vidare till min favoritbutik för inköp av en kofta. Det blev två. Båda svarta men en med guldknappar. Den sistnämnda är väl ett mellanting mellan kofta och jacka....eller nåt. Blir bra till kalla dagar

Två veckor till julbord! Ska bli så kul. Bara göra ingenting utan äta gott, hoppas jag, och slappa, spaa, basta och, inte att förglömma, dricka bubblor.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg