Mycket gjort

Imorgon är liksom den här veckan slut. Nästan. Åker i vart fall hemåt till sommaren, enligt SMHI. 
Har fått mycket gjort denna veckan men så har jag jobbat länge, effektivt och smart. Idag fick jag tummarna ur rumpan och gick och tränade. Skönt med den träningen också. Körde Itrims cirkel. 

Nu tror jag att jag är klar med julklapparna. Åtminstone till de små fisarna. Har en kvar till dom men det får bli till en klädaffär eftersom jag vet vad jag ska köpa. 

På lördag blir det kalas för Sanna. Smörgåstårtan är beställd. Funderar på att göra lite köttfärssås med sallad till för oss glutenintoleranta och kräset folk. 
Tårtan bakar jag på fredag eftersom lördagen får ägnas åt packning med mera. 

Usch, kollade almanackan idag. Jag har inte en enda hel helg, dvs lördag och söndag, fram till jul där jag är hemma i Hällevik. 
Denna söndag åker jag till Uruguay. Kommer hem nästa söndag igen. Helgen därpå måste jag åka på söndagen till Nässjö eftersom jag ska hålla en kurs på måndag morgon. Söndagen den 31 november åker jag till Malta och kommer tillbaka den 6 december. Åker direkt från Kastrup till Göteborg och vidare till Österrike för att äta julbord. Helgen därpå, den 14 måste jag åka till Stockholm eftersom sydafrikaner kommer på besök. Fredagen den 19 har vi personaldag, som är obligatorisk, vilket betyder att jag kommer hem sent den kvällen. 
Lördagen den 20 är jag i princip död! Men jag överlever väl det med. Kommer att vara ledig till den 7 januari! Det ska bli ljuvligt. Synd bara att gubben måste jobba i mellandagarna. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg