Alvedon mot träningsvärk

Kan det va nåt? Jag tror faktiskt det. Än har den inte kommit, men har fan i mig ont i alla fall. Ja, jo, jag körde ett pass med syster idag. Hon har ju gjort det här förr. Hon är stark. Jag är svag. Tog i rejält och lär väl få ångra det där. Just nu har jag ont i vänster axel, fast inte axel utan nedanför. Kan vara bröstmuskeln, fast vad vet jag. Har precis färgat håret och sjuhundrades jäklar vad "trött" jag blev i vänster arm. Funderar hur jag ska kunna bära väskan till taxin imorgon bitti. Jag far ju för sista gången till Zimbabwe. En flodfärd i solnedgång på zambezi är bokad.  Hoppas jag är tillräcklig pigg för att njuta av den.

Var och gjorde lite shopping också. 
Hade beställt en Armagnac på bolaget. Hade vid nåt tillfälle möjlighet att provsmaka Armagnac och konjak i samma prisklass, efter tips av en greve eller baron eller vad fan det nu var han var. Han bodde i alla fall på ett slott i Frankrike. Snygg och trevlig var han med för den delen. Bög med. 
Nåväl, det där med konjak visa Armagnac. Man får bra mycket mer valuta för pengarna för en Armagnac. Ska bli spännande att testa rätt vad det är.
Beställde också sex flaskor spumante från Italien. Tar en liten chansning där eftersom jag inte festat just detta mousserande vin.
Köpte också en snygg blus i en härlig korallröd färg. Den är nedpackad. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg