Ja jävlar

Det blir värre och värre. Korten. Herregud, jag såg ut som en kvinna i kubik. Hur kunde jag låta detta ske? Hur kunde jag inte se? Förmodar att jag inte tittat speciellt på korten innan heller. Suck.

Igår fick jag kläder av min hyresvärd. Ja, ni läste rätt. Hon hade städat ur och ville ge dem till mig. Undrar vad det säger om min klädsel.....
Det första jag hon ger mig är ett par jeans med orden -ja, dessa är nog för små till dig. Hm. Jag tar in dom i rummet och provar. HA, dom passade!  Olala. Jag visar henne och hon blir snopen! Bra! Okay, dom satt tajt men inte värre än att jag kan ha dom. Hyfsat snygga. Resten av kläderna vill jag inte ha.

Nu verkar det i vart fall klart med Sydafrikabesöket. Dom har bokat sina biljetter så nu ska det väl mycket till innan de avbokar. 

Jag har också blivit "kallad" till en avtackningsmiddag. Jag fick välja restaurang. Ska bli supertrevligt. Samma kväll åker jag sen vidare till Kiruna och gruvan. Kanske är jag lite glad i hatten, vem vet.

Imorgon är det fredag. Skönt. Det är länge sen jag var en hel vecka här i stan. Nu är det15 nätter kvar i detta rum. Nedräkning pågår. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg