stockasov

Gudars skymning vad skönt att komma.
Efter att ha kommit hem så stekte jag en korv och smällde i mitt stora hue. Me like. Gubben hade handlat lite mer än så, här skulle ätas kalventrecote. Ja, det gick minsann också ner även om jag inte är så förtjust i just entrecote eftersom det är lite fett insprängt. Till det serverades, som naturligtvis jag lagade, rotfruktsstomp och en svampsås.
Med en tandpetare under vart öga så lyckades jag ta mig tusan se både På spåret och Skavlan. Sen kröp jag uppför trappan, lyckades kravla mig upp i säng och innan jag visste ordet av så var klockan 08.00...vad hände?

För ett par veckor sen så var jag på apoteket och köpte Apolivas kroppsolja. Hade fått tips via en tidning om att den skulle vara superdupertoppen. Ärligt talat, den är superdupertoppen. Lagom, knappt anbar ljuvlig doft, enkel att smörja in kroppen med och den smackar in i kroppen som en svamp som drar till sig vatten. SÅ. Himla. Bra. Pris, ja den var ju dyr som poker, hela 99 spänn. jag fick också några prover på andra produkter i denna nya serie, bland annat duscholja. Fantastisk. Man blir hal som en ål och förhoppningsvis också ren.
Igår besökte jag således det lilla fina apoteket på Södergatan igen. Här skulle handlas. Det duscholja, ögonmakeupremover, ansiktsrengöring a la mousse och lite deodorant, som för övrigt var halva priset på eftersom de skulle byta design. Provade både removern och rengöringen igår kväll. Jag är helt lyrisk och ser numera ut att vara närmare 35 än 55! Det är ju fantastiskt vad lite billiga, och bra, produkter kan göra för ens hy.

Kommentarer

  1. Ögonmakeup removern var kanonbra tycket jag, ska testa oljan i morron, spännande, tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. Ögonmakeup removern var kanonbra tycket jag, ska testa oljan i morron, spännande, tack för tipset.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg