Skönt liksom

I söndags när jag packade så infann sig en härlig känsla. Jag kan se ett slut på väskan, tåg och allt annat som hör Stockholm till. Det är konstigt att man inte tänkte på sånt som jobbigt när man är mitt i det, men jag har faktiskt aldrig tyckt det.
Igår sa jag upp rummet och det blev väl ingen munter tillställning precis. Hon undrade hur hon skulle kunna hyra ut rummet  en och en halv månad. Tja, det är ju liksom inte mitt problem som en klok person sa. Hon ifrågasatte också om jag verkligen hade en månads uppsägning.....det har jag blev svaret. Idag har vi pratat lite mer och det har varit rätt trevligt faktiskt.

Träffade vår högsta chef idag. Vi hade bestämt att vi skulle prata i taxin på väg till ett styrelsemöte. Ett mycket bra möte. Han undrade hur jag kände och så vidare och sa samtidigt - Detta blir väldigt bra Biggan (jo han kallar mig Biggan). De behöver en stark kvinna med skinn på näsan. Känns väldigt fint att höra! 

En kompis ska köpa min tv som jag har här. Hon får dessutom ta alla saker som hon vill. Tyar inte asa det till Blekinge. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg