Första hela dagen på mitt nya jobb

Ja, det blir ju någon form av överlappning och det är bra. Jag kände ju redan för ett par veckor sen att det var rätt liksom. Den känslan har inte minskat, snarare tvärtom. Vi pratade olika arbetsuppgifter och jag kan ju konstatera att utan jobb blir jag inte i alla fall.  
De har också planerat ett par utbildningar till mig. Bra. De tänker dessutom dra samman hela personalen för en heldag med övernattning i Halen. Det är meningen att jag ska lära känna dem och de mig. Sen ska vi laga mat tillsammans och dricka lite vin. Dom är ju bara för underbara.
En av tjejerna som jobbar där kom fram till mig och sa:
- Detta kommer att bli jättebra Birgit. Du verkar brinna för detta och det riktigt lyser om dig. Dessutom verkar du vara väldigt trevligt. Så roligt att höra.

Tror att vi nu måste fira lite till. Med vad? Champagne naturligtvis. Maken gjorde en beställning på systembolag: Grönstedts champagne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg