Och resultatet blev

Ja, då har jag fått veta om jag får jobbet eller inte! Det blev som det blev och det är hemligt.
Nu får jag bearbeta känslorna så gott det går.

Inatt har jag också sovit som en stock. Så skönt.

Sitter med mina redovisningar och blir så ledsen när jag måste ringa till mina vänner i Afrika för att tala om att de använt fel budget eller att man faktiskt inte kan göra en redovisning som består av 13 månader. Ett år är 12 månader och inget annat. Hör och häpna, det är mindre än en vecka sen jag sa till dom att året är slut december 2014.
På måndag kommer våra revisorer och hur jag ska hinna färdigt är för mig en gåta. En stor gåta!

I fredags så la jag min iPad på skåpet, eller jag tyckte jag la den där, och den dröp i backen. Glaset gick i 48700 bitar så det var bara att lägga den i en påse och ta med till jobbet. Nej, den gick ju inte att laga. Lite tur har man här i livet. De hade en som bara låg och väntade på mig. Idag tyckte jag dessutom att det var dags för en ny telefon. Min är en gammal iPhone 4 och har sett bättre dagar. Segare än segast. Hänger sig och tala i den gör man inte så länge, batterierna tar slut liksom. Vad händer? Jag säger till och blir dirigerad till närmsta teliabutik och vips så har jag en ny telefon också!

Nej, nu ska jag gå hem till lyan. Hungrig som en varg är jag. Fick sallad till lunch....bara bla och lide annat. Kylling mä. Inget bröd. Ingen pasta eller gryn eller annat. Är man glutenintolerant så är man. Då blir man hungrig. Snart.

Bye, bye och sov gott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg