Victoria falls

Så, då kom jag äntligen till Victoria Falls i Zimbabwe. Jag har inte sett fallen än, men tar det imorgon eftermiddag eller på torsdag. 
Helst slut kom jag fram igår och det var direkt ut på en båttur på Zambezifloden. Vi drack ett glas vin och titta på djuren som fanns. Vi såg bland annat flodhästar, krokodlil, massor av babianer. 
Efteråt hade vi en gemensam sammankomst på taket på hotellet och därifrån såg man faktiskt dimmorna av fallen.
Mötet idag har varit bra. Mycket intressanta föreläsningar. Varmt som sjutton är det här, kring trettiofem skulle jag tro. Efter mötet så hann jag med ett dopp i poolen innan det var dags för middag 
Några bilder
Flygplatsen

Några som dansade för oss

Krokodilen

En flodhäst

Babianer









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg