Sova

Ja, det är klart överskattat. 
Vaknade halv två inatt och det var lögn att somna om. Gick in och la mig i Sannas rum, som natuligtvis var svinkallt eftersom värmen är avstängd. Näe, stirrade i taket, eller stirra och stirra, det var ju kolmörkt liksom. Tankarna för runt som diarrén kan göra i tarmen. Allt fanns där. 
Till slut måste jag nog somnat men bsknade igen halv sex och till vilken nytta! Ingen alls. Gick upp. Gjorde mig iordning och för tandis vi kvart över sju. 
Köpte sen gymkort. Tränade. För hem och stekte korvbitar och ägg. Syster kom på tidig lunch och som vanligt hade vi en hel del att avhandla.

Vid halv tre var jag slut. Gick upp för att vila och ett par timmar senare stod en uppenbarelse i dörren.  Min kompis hade kommit för att fira mitt nya jobb. Med bubbel! Man blir glad liksom.

Hoppas jag sover gott inatt. Imorgon far vi till Kalmar för att hjälpa till med bygget av Sanna lägenhet. Eller åtminstone inhandla möbler på Ikea. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg